Constant actions..

Platå utan dans igår! Ja det är sant. Jag o Matilda blev kvar i loungen hela kvällen ( natten) och det var minst lika trevligt! Mojito o Cosmopolitan och intelligent sällskap gjorde vår kväll och vi somnade hos vilda Tilda runt 05, klart värt! Kvällen började med inflyttningsfest hos Johan och det var jätteskoj det med! Fin lägenhet och nytt folk, rugby rugby! På Johans fest var vi en fin trio men tant Bond gick hem med farbror Stigenäs efter förfesten- hon laddar inför Gotland;)

Tog en snabb trip ner till stan igår eftermiddag med siktet inställt på en långkofta och ett brett skärp och jag blev inte besviken! En beige stickad kofta med cashmere, dock inget fynd (hutlösa priser) men jag älskade den!
Köpte även ett brett bälte som liksom var överlappat/flätat och ett blingbling armband, vilket fick följa med ut igår! Hittade ett spel till Johan i inflyttningspresent och jag tror det uppskattades!

Jag skulle egentligen inte ha gått ut igår men som vanligt blir det bäst när man inte planerar! MEN, jag tror det vilar en förbannelse över min nya skinnjacka. De gånger jag haft den på mig har det börjat snöa, från att ha varit en vår på G, whats with that?
Jaa, igår var en jättelyckad dag och Matilda och jag kom på att det var evigheter, om ens någonsin, sen vi var ute bara vi!! Det ska vi råda bot, we have been missing out, what a team!

Idag har jag myst runt i min nya elkofto! ( Jag härmar en annan blogger men var tvungen;) Hälsat på farmor och varit på Unnerstad gård! Varje gång jag är där vill jag mer  o mer ha min egen lägenhet, för jag kan köpa allt där!
 Annars har jag mest ätit idag... Sjukt haha, äppelmos på sked, ost, fil, apelsin, hela tiden, är sugen på något men vet inte vad! Godis o skräp är ju offlimits men vad tusan vill jag ha då?

Snaaaaaart Gotland! By the way är den här Josef Fares en konstig prick, han snodde Linnéas öl på Guldbaggegalan, drack halva och gav henne en blinkning och gick?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du har fått en ny läsare, jag garvade ganska elmycko när jag läste en speciell del i texten.. Undra vilken..!!!

2008-01-28 @ 12:52:19
URL: http://elgroggo.blogg.se
Postat av: elmartin

Väldigt bra att man läser att personer man träffat tar efter vårat elspråko. Gör eljocko och mig lyckliga genom att i din vanliga vardag föra språket vidare.

//Elmartin

2008-01-28 @ 12:59:35
URL: http://elgroggo.blogg.se
Postat av: elmartin

Kan du inte skicka elkorto till oss via msn eller facebook( vilket som är bäst får du elvälja). Tack på erförhando. Kram kram Elmartin

2008-01-28 @ 20:15:11
URL: http://elgroggo.blogg.se
Postat av: elmartin

Heter (EL) Martin Algotsson och (El) Joakim Davidsson på facebook. Har en fin elmösso på bilden( så du elkänno igen mig;)

2008-01-28 @ 23:28:54
URL: http://elgroggo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0