Underbara värld


KOPIERAD TEXT från Linas blogg =)


"Hemma efter en galet underbaaaar vecka! Vi har haft SÅ jäkla roligt och det här var första men absolut INTE sista gången vi reser tillsammans. Det finns för mycket att berätta. Jag kommer sakna Frida och vår resa tokmycket. Det enda jag inte kommer sakna är våra stenbäddar (vi hade lika gärna kunnat sova på golvet) och även envisa strandförsäljare. "Fräääs fruuut", "Massagii, vely vely good plice fol you. Okej, not today, tomollow?" Haha.. jag behöver väl inte nämna att i stort sett alla massörer var asiatiska. 

Vi gjorde faktiskt inte någon utflykt utan vi latade oss på stranden alla veckans dagar. Två kvällar tog vi bussen in till Chania där vi åt på restaurang i hamnen, shoppade och strosade omkring på de mysiga gatorna. Platanias, där vi bodde, var ett toppenställe. En gata på ett par kilometer fylld med restauranger och små affärer. Lite shopping blev det i form av accessoarer mest."

Lina du beskrev det så bra, summa summarum, underbar vecka och tokig! Vi skrattade tills vi tjöt varje kväll. Vi har vår alldeles egen humor och nu våra egna minnen som ingen riktigt kan förstå! Samt blåmärken inte jag kan förstå men det är ett HELT annat kapitel som inte alls behöver dras upp igen...någonsin, jäkla ouzo
Eftersom vi i princip är totalt lika i vårt sätt att tänka så har allt gått så jäkla lätt, vi avslutar varandras meningar och säger det den andra tänker, fan Lina, vilket par vi är! TACK sköna böna... o jag vågar nog bjuda på lite kort från resan!




Lina, bjud på den här ! Hihi..



Time to leeeeave, men vi kunde lugnt stannat i vårt crib!



Luv ya!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag bjuder på dom flesta för fy fan vilka hemska bilder du lagt upp på mig.. haha!



Vill tillbaaaaaaaaaaaka!

2008-08-02 @ 19:41:18
URL: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0