The&kaka

Det hålles kurs här idag och jag behöver inte vara med haha..Vi har fikat och för min del blev det frukost. Frukost på jobbet är mysigt tycker jag. Jag ramlade ur sängen vid 8 och gick och köpte alla nödvändigheter till fikan på jobbet- och nu är alla sköterskor&hygienister i full fart med att "kursa" . Själv sitter jag o uppdaterar min mail var 5e minut ungefär, jag har ju då inget boende i Helsingborg än vilket kan tyckas vara lite nervwrecking men jag tycker det är lite spännande! Jag har ju alltid Adde&Johans testosteronstinna lght att sova i några nätter :)
Elina berättade att när hon flyttade upp till Luleå satte hon sig på natt-tåget med 2 väskor och inte en susning om vad som komma skulle.... så jag är lugn. som sagt, lite spänning ska det väl va! Det lööser sig!

Igår var en rätt soft kväll på Platå för oss, det var sjukt många studenter ute, toga-tema hade dem. Jag ska ha Rom-tema på fredagen min första vecka men jag har lite svårt att se mig gå ut på krogen i toga måste jag säga.. men det lär väl bli så=)
Träffade aupair-David som börjat plugga här, kul!

Klippte av mina superslitna toppar igår, 5 cm kapade hon och jag blev otroligt nöjd. Sommaren har tagit ut sin rätt på mitt barr, men hon klippte av och ihop och hade i massa roliga produkter. Köpte en inpackning för lockigt hår, måste vara snällare mot håret mitt, om jag vill ha något kvar!
Vid 17 idag kommer Tim & Linnéa från Gävle. Link jobbar och ikväll blir det en öl på torget tror jag. Det blir bio, ARN!!!=) Imorgon är det kalas hos Matilda. mitt hallon fyller snart 22!!, Vi ska leka, singstar& twister, gud så rooooligt!!!

Dags att kolla mailen igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0