Storstädning

Händerna är som russin, ryggarna värker och vi är dessutom lite mysbakis, men vi städar som galningar!! Lägenheten luktar gott och är så fräsch! Känns förjävligt att lämna vårt sommarplejs, men det har fått plats med mycket inom dessa väggar, fullproppade 2 månader har det varit.....lägenheten har betytt så mycket och vi har haft så enormt roligt i sommar!! 

Nu är Linnéa och köper pizza, vi har ju ingen mat, eller bestick, kvar längre. Johan har åkt några vändor och hämtat våra saker..Jag vill inte ens föreställa mig hur mitt rum ser ut nu.. men ska bara packa om allt och sticka om en vecka! Sen håller jag mig i samma stad i 3,5 år förhoppningsvis! Kommer inte bli sig likt att bo utan Linnea dock, vi har vuxit ihop och separationsångesten är stor! Men 55-60 mil är ju en piss i oceanen, right ? =) Ikväll tar hon tåget till Sthlm och bosätter sig där!

Imorgon ska jag, Matilda &Karin åka på utflykt efter att jag har slutat jobbet, ska fira Karin innan hon åker till Nice på Onsdag! Igår firade vi Matilda med buller&bång, lyckatlyckat-tusengångerom! Twister och Singstar var så kul, speciellt de koncentrerade killarna ..haha


Hihi, sitter på vår enda kvarvarande köks-stol med datorn i knäet, omringad av påsar och städgrejer, a pretty sight...
Nu är jag hungriiiiig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0