Summerscent

Som konstaterat, den här sommaren har varit galen och lugnt en av de bästa någonsin! Sömn har uteblivit men det spelat en mindre roll! Jag kommer grina floder när vi måste lämna lägenheten, Linnéa åker till Stockholm och jag far nedåt.. hur ska vi klara det, seriöst? Jenk, Karin& Tim bosätter sig också i huvudstaden i höst så jag har mångamånga anledningar att åka dit, och alla får komma och hälsa på mig i Skåne =)
Magisk sommar, här är lite bilder från vår galna torsdagsafterwork som aldrig slutade.. samt äventyret i Gävle!

CJ & brudarna, och massormassor rosé!






Öinkvink och jag åkte till Gävle, Karin hade fest och vi klunkade öl och dansade på Goya!


Linnéa låste in mig i lokförarrummet, men jag fick komma ut sedan:)

 Vin innan Jenk hämtar oss!



VAR ALLVARLIG på kort, vi gjorde en tävling av det, varken jag eller Tim lyckades hålla oss för skratt men till slut fick vi till ett lugnt ansiktsuttryck, men det ligger mycket möda bakom!




Emil ser ut att vara dyngrak men han drack vatten haha...


Vi tog ju en tur med båten också, innan jag for till Kreta, riktigt mysigt hade vi och jag fann bilderna nu!



Sötaste päronen mina


Vi tog en öl en kväll då Johan fick en ny vän som vägrade hoppa ner från hans knä, såå söt!

Mammas paj var med!



Ost o "chex" är syskona Söders favorit

Haha, vi äter bara på båten..mysigt som sjutton är det iallafall att köra runt i skärgården, så vackert och fint!
Hoppas jag hinner med en tur innan skolan börjar!

Yamas!






Kommentarer
Postat av: Tim

Klart du ska komma till Stockholm och hälsa på! Det måste bli en inflyttningsfest ju!

Förresten så lyckades jag lite bättre än dig på att vara allvarlig, men du försökte ju i alla fall :)

2008-08-08 @ 22:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0