my compis-computer

Är lite småkär i min nya, egna dator. Den är flashig =) Lärt mig den rätt snabbt men har inte haft den i lägenheten, vi har ju Links där. Johan har den i sitt rum nu och jag tydligen både NHL 2008 och R6Vegas installerat, kul ?

Igår var toppen, verkligen en otroligt lyckad tjejpartykväll, vi blev 6 tjejer till slut, drinkarna slutade aldrig komma och vi dansade t o m ensamma på dansgolvet innan det blev knökafullt. Mina tjejer är inget annat än helt bäst, skrattade så mascaran rann hela kvällen! Vi firade Sanna och jag som skulle upp och jobba idag ramlade i säng vid 2-snåret, och vaknade äckligt pigg o gick till jobbet till 8 (medans tjejerna sussade vidare!), men nu...NU är jag seg som döden... Blir ännu tröttare när jag tänker på att jag lovat hämta Johan & Malin ute hos Basse som har kräftskiva, alltså ute på landets land, fan... vid 02.30 i natt dessutom...

Har aldrig varit ute så mkt som den här sommaren, inga apfyllor alls, men bara varit ute så mycket, dansatdansat, och i veckan fick jag mitt fest-schema från HSBG, som OM det kommer bli en lugn höst... (iiinte). Men det här ska vi allt ha under kontroll! Fan vad kul dock:)

Beaches är på tv där nere, minnenminnen från när Hellan var med oss till Strömstad o vi satt uppe hela natten med massa godis och tittade på den, åh! Mamma ropar på mig så jag ska nog gå ner och se filmen för 200:e gången!=)

Puss, imorgon ...mm, då dansar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0