HELSINGBORG

JAG FLYTTAR TILL HELSINGBORG I HÖST!!

Jag kom in på Socionomprogrammet i Helsingborg, min första prio! Låg 3e reserv men fick precis reda på 2a antagningsbeskedet och då hade jag kommit in =) Kom eg in i Kalmar men ville helst till H-borg!

 YES!!! Nu måste jag verkligen börja leta boende, när det inte längre står mellan två städer utan nu vet jag ju helt klart vart jag ska flytta! Tur att jag redan har vänner där nere, speciellt glad är jag för att kunna vara nära Adde, Johan och LOTTA!!!!...

..OCH....Morfar, Ann & Sophia!!=)

Nu är jag såååå glad....Du kan sluta oroa dig Adde, I´ll be there;)

Kommentarer
Postat av: Marleeene

GRATTIS GUMMAN!!!!:) Glad för din skull. Är helt säker på att du kommer stormtrivas och alla kommer stormtrivas med dig för du är ju så härlig!:) Jag kommer gärna och hälsar på något om det finns tid. Och annars får du hälsa på mig om du har tid mitt i allt pluggande. Vi får ta och höras snart. Kram på dig så länge!

2008-08-12 @ 18:19:21
Postat av: Sarah

Grattis! Du kommer få det grymt kul!=)

2008-08-29 @ 16:00:36
URL: http://lilithsarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0