Shåååpping

Jaamen visst blir det utgång ikväll! Ska bli jätteskoj, om det bara kunde sluuuta regna, annars kommer jag o mitt hår ha både 1 och 2 tvister ikväll..!!
Gjort stan idag med Matilda och fyndat lite ( jag "fyndar" alltid:) ). Köpte en leopardmönstrad sjal och en vit sjal med toffsar där intäkter gick till UNICEF- sånt kan jag inte låta bli, när det går till en god sak!
Sedan hittade jag en liten kofta som blir perfekt ikväll för jag ska ha kortärmat! Köpte även en stoor ring och strumpbyxor, tant som jag är använder jag nästan bara sådana nu haha..
Matilda hittade en massa sött hon med och vi gjorde en gemesam räd på Systembolaget inför ikväll också, mums!

Nu har jag fått i mig lite mat och tror jag kör på en gammal hederlig power-nap nu så jag pallar hela kvällen!

HOPPAS på en kul kväll ute, vi ses på dansgolvet=)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det skulle ju vara grymt kul med foto på alla härligheter du fyndat :D Och kanske en fin kvällens outfit ;) Sitter nämnligen på jobbet och har inte allt för kul, så gör mig lite glad!! Ha så kul ikväll, pusspuss

2008-04-12 @ 17:12:08
URL: http://svanelands.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0