Högskoleprov!

Ja då var det klart, over and done with! Rätt skönt men det var kul att uppleva hur ett så tidspressat prov går till.. blev jättenipprig för jag var inte alls klar med första delen när det var 5 minuter kvar men om min bror rättat allting korrekt, vilket vi inte riiiktigt vet än, så hamnade mitt resultat över medel i Sverige iallafall, å det är kanske inte så illa pinkat för att vara första gången?
Hade min gamla psykologilärare som provledare och hon satt och log mot mig hela tiden, frågade alla raster vad jag gör nu och vill läsa och blev nog stolt när jag sa att jag ville fördjupa mig inom hennes ämnen, kanske därför hon log hela tiden..haha...(FjäskFrida)

Hade en rätt mysig dag iallafall med bror, Matilda, Linnéa och Mariam! Varje rast möttes vi vid stora trappen på fina Katedral och våndades över den gjorda provdelen =) Lunch käkade vi på Sol&Ris, halvgott men det funkade!
Dagen gick ruskigt snabbt!

Nu är det soligt å jag ska nog ut o gå, hoppas Johans rättningssätt fungerade för då är jag lite stolt över mig själv, men visst kan man göra bättre!
Nu ser jag gryyyymt mycket fram emot att Marlene kommer hit, det kommer bli såå kul!

image744


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha oj.....där var jag. Mmm just det ja !:)
LÄNGTAR !

2008-04-07 @ 12:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0