Hit´em!

image749

Blommigt blev svart... såg alldeles för snäll ut i blommiga toppen när frisyren är så flickig... Svart funkar ALLTID, jävligt weird försök till att få till bild på ringen där plus att jag ser liiite psykstörd ut ser jag haha... Men sjalen är rätt frän måste jag säga..!


image750

Armband! Ringarna från N.Y, orange med spänne cocoo.se, och strassiga från Bianco!

image751

Mina beige pumps invigs ikväll, regn eller inte, har kört svarta och röda, nu VILL jag ha de beige=)

Let´s roll!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fiint Frida :) Det blir utgång för mig med, haha.

2008-04-12 @ 19:01:23
URL: http://svanelands.blogg.se
Postat av: le hellan

gud va snygg du ar min kara!!! kom hit till mig snart igen pussss

2008-04-12 @ 19:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0