Gästbloggare: Linnéa, PREMIÄR

Det finns fester...och så finns det FESTER. Just nu är Frida och jag forever young på Carls inflyttningsfest i Uppsala. Eftersom ingen annan förstår det här med att musik är lika viktigt som luft...(och vin) på en inflyttningsfest så får vi helt enkelt ta tag i det och JA LÄNGE LEVE FRILLS O LINK DJ WRAAAAZZZZ! Vi gästspelar nästa gång på Obaren i Stockholm där Link al la drink spelar  "Nothing at all" med Jamie stevensinstrumental mix, något ni sent kommer att glömma.

Idag har vi ätit pärlfisk med (efter ett visst tjatande) ROSTAD potatis...skaldjurröra var det visst också...ett Halleluljah moment helt enkelt! Shoppat har vi också...jag (Linko) åkte fast på sisters för att de trodde att jag hade snattat...så jag dog lite men jag återuppstod när jag insåg att det var den (jävligt torra) låneboken "The street lawyer" som var boven...!

Okej vi är bäst och Frida är världens sötaste vän! (Vinet?) Puss! Nu ska vi dansa all night long! och vi råkar vara de enda som göra det. Puss /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0