Filosofera mera

image747

Idag kom produkterna från USA! Yeaaay! Det är lipscrub och lipgloss samt Hope in a jar ( Oprah Winfreys favorit :) ) från Philosophy samt en dream cream från Napoleon Perdis. Där blev det tyvärr lite fel för det var den braiga primern jag ville ha men det var så gulligt av David att ens köpa åt mig så det är lugnt=) Tror den här cremen blir bra den med!
Har testat lipscruben och Hope in a jar, mysiga! Luktar hur himla gott som helst!
Bytte även ett bodybutter jag köpte igår på BodyShop, köpte först " Moringa" men den va alldeles för stark och luktade avslagen tantparfym när jag kom hem! Köpte ist. hederliga Mango- som påminner om gymnasietiden, Lottis luktade alltid Mango, så jag föll för den doften också!

image748

Fick nyss denna bild av Lottis, från i påskas när vi var ute! Alla tjejerna var med!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Najs med braiga produkter att lyxa till det med ;) Btw, i natt drömde jag att hela new york hade flyttat hit till sverige för några dagar.. haha jag gick på tivoli och vixtoria secret :D haha

2008-04-10 @ 13:15:35
URL: http://svanelands.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0