After work

Freedag, underbart. Live-blogg från jobbet, wiho vad spännande va.......

After work med Matilda idag, very nice- sen spurt hem till hockeyn, den måste vi se!
Igår träffade jag Adde, äääntligen, så vi "luftade" allt som hänt senaste tiden så nu är vi uppdaterade! Det ryktas att det blir party i helgen, ska man gå ut ? Ska ta mig en funderare men det är ju aldrig fel att få dansa lite, har inte gjort det så mycket på senaste tiden så det kanske är dags!
Någon som ska ut o svänga ?

Nää nu börjar alla droppa ner igen efter fikan, dags att jobba en sväng!!

Kommentarer
Postat av: matilda

självklart att du ska ut=)du o jag på dansgolvet me våra nya moves...ses snart kraaam!

2008-04-11 @ 15:21:44
Postat av: Jocke

Sup dig dyngrak i helgen.. Det ska jag göra på söndag(!)av alla dagar.. Puss snygging.

2008-04-11 @ 16:08:11
Postat av: Kakan

Och så blev det kakan i sällskapet. Himla trevligt måste jag säg. Skönt att jag hann med och träffa er idag med! lots of love from meee!

2008-04-11 @ 18:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0