Thanksgiving

Igar var en harlig dag, slapp! Tog dock 1 timmes powerwalk, skont men onda halar nar jag kom hem!
Kari hade bestallt Thanksgiving-middag igar och de ville att jag skulle fa halvfira Thanksgiving och det var jattegott, gillade pumpapajen, vilket jag inte trodde att jag skulle gora!

Kopte aven en till resvaska igar, stackars Kevin.... den ar supertung! Fattar inte, men eftersom jag bara hade en vaska med mig hit med typ 40 kg sa maste det ju delas upp nu, funderar pa att kopa ANNU en vaska, eftersom den jag skickar hem ar istallet for en lada! Vi far se, maste vaga vaskorna innan nasta beslut tas!
Har iallafall fatt mina flygbiljetter hem nu, skont! Borjade bli lite orolig dar..!

Idag ska jag nog ge mig ut pa en powerwalk igen, gora en sallad till lunch och titta lite film, lite trist vader har idag! Sen ringer Jenny ocksa, wie, igar kopte hon biljetterna till Sea World och Universal Studios, underbart! Vi ska ha sa himla kul sa det gar inte att forsta! 
Jag ska aven forsoka fa en liten pratis med Elin, som aker imorgon!!!


Har foljer liiite bilder fran senaste helgen, aterigen ar det underbara Karin som skickat sina, mina bilder ligger pa andra datorn som ar lite seg just nu men det kommer darifran med!

 Sofia o Jag pa AirForcemuseet, i en enorm hangar!
 Pilot i 2 minuter =)
 Frida ''Fuglesang'' Soderlund


Bob Hope och vi!


   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0