Sista dagen....

1 dag kvar i Beavercreek.... min fina sommar! Har haft det heeelt underbart och lart mig mer om mig sjalv an jag nagonsin kunde ana och jag kommer le hela mitt liv at det har! Sa mycket har hant!
Ikvall ska vi ut och ata hela familjen och jag har redan tarar i ogonen! Nar jag kom hem seent igar hoppade tjejerna pa mig och vi satt lange i mitt rum, blev helt rord och fallde nagra tarar .. mina fina tjejer!
Har gjort ett fotokollage till dem som de ska fa ikvall eller imorgon...!

Helgen var, as always, underbar! Shoppade lite pa Kenwood pa fredagen med Sandra o Kevin, for jag var ledig hela fredagen med! Hittade antligen Forever21! =)
At pa Cheesecake factory pa kvallen, underbart, ca 15 aupairer och sedan gick vi ut! Skitkul att skaka de lurviga, nere i Newport!
Lordagen hade vi picnic i Sherwoodskogen=) Pa kvallen gick jag o Kevin pa bio, blodig actionrulle med Matt Damon, vad heter den nu igen, Bourne nagot!
Sondagen akte vi till Jeffersonville, en stor outlet och kunde Frida halla i pengarna? Nej det kunde hon inte! Shoppade hos Calvin Klein, Stella McCartney, GAP, Nine West och Tommy Hilfiger, love it all=)
Det blir nog att kopa annu en vaska haha... har fatt alla t-shirtar fran AirForce basen med  hehe...Dessutom ar det shopping i SanF som galler!

Jobbigt att saga hejda till alla igar, kommer sakna er! Ta hand om varandra sa ses vi snart igen=)
Kevin och jag funderar redan pa att aka tillbaka runt April och halsa pa, hihi!

Nu ska jag fortsatta tvatta och packa, pratade med Jenny forut, imorgon ses vi, gudars vad jag langtar! Vi 2 i SanF en vecka, kan inte bli battre!!!

Kanske lagger upp lite bilder senare,om jag hinner, fran sista tiden har!
Puss o Kram!

Ses i San Francisco!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tiden har gått så himla fort. Fattar inte att du redan ska lämna familjen. På onsdag är det ju bara tre veckor kvar till du entrar svensk mark igen. Du är såå välkommen hem =) NJUT av sista tiden nu så ses vi snaaaart :D

2007-09-17 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0