Short summery

     

Tack Karin for korten=)



Kings Island var m a k t i g t ! Fy vad haftigt, jag har akt USA's storsta bergochdalbana, gudars!!! Hade en jattemysig dag med tjejerna och killarna! Parken var jattestor och vi akte alla highspeeds forst, samt en vattengrej, jattekort akktur, men jag blev tokblot, som vanligt...tur att jag hade ombyte med mig...hade jeans forst och det sag ut som jag hade haft en olycka! Jag blir alltid blotast, sa aven denna gang! Men man torkade ratt snabbt for det var vaaarmt! Vi kom dit runt 10 pa formiddagen, var dar till stangningsdags, dvs 22.00....=) Tror ni jag hade ont i fotterna eller???

De hade en fin replika av Eiffeltornet pa K.I, jattemysigt att aka upp i , fin utsikt! Hade ej med mig kameran sa dessa kort ar Karins!
Helgen var hur bra som helst i ovrigt ocksa!

Nu haller jag pa att packa vaskan som ska vagas, jag maste kopa en till vaska antagligen.... eller betala overvikt...far se hur jag gor, kostar ju i vilket fall pengar hur jag an gor...! Jakla regler!!

Kort update nu men jag ar glad iallafall, sa ni vet!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0