Planning high speed!

Hej allihop!
Igar var planeringsdag!! Jag o Jenny blockade telefonlinjerna en hel del=)
Vi har nu bokat hotell i San Francisco 6 natter! Har ska njutas, vi ska bo pa Union Square, mitt i smeten!!

Far massa tips av kompisar hela tiden och alla verkar overens om att shopping ar ett maste i SF! Vi ska se allt och hanga pa Fishermans Wharf! Gudars vad jag langtar...! Det ar sa skont att vi har tagit 6 natter, ingen stress! Nasta steg ska planeras idag! =)
Kanske ska boka biljetter till Sea World, Disneyland och det basta, Universal Studios!!
 
Hander en hel del just nu och snart ska jag lamna familjen =( Tjejerna och jag har en san har mys-systerlig-relation nu i slutet och de ar jamt inne pa mitt rum och vi pratar om allt, gud vad jag kommer sakna mina fina tjejer! Men de far snart komma till Sverige och jag kommer lugnt aka tillbaka...!

I forra veckan ringde mamma och LINA pa samma dag, grinade av gladje nar jag pratat med dem bada, underbart!
Basta, fick mail och MMS av Johan, min bror ser numera ut som Shrek, han e krigsmalad pa bilderna han skickar och han har rakat av sig allt har! Med liknande utbildning som Navy Seals kan man inte vara annat an stolt! Kommer vi fa se annu en officer...? :)

Shoppade lite prellisenter igar, jag maste kopa en ny vaska, har siktet installt pa en tokrosa! Inte visste val jag att USA innebar sa underbar shopping...! Pappa skulle behovt bettskena som mamma sager haha...!

Kram pa er och en himla stor KRAM till Henefalks-ganget, ses i host!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0