Charlies angels and Bosley

Oh vad bra vi har det! 
Vi har sett nastan allt SanF har att erbjuda och ar mer an nojda! Tack for alla tips vi fatt!

Igar traffade vi Elin o Niclas ( stotta ihop med dem pa Alcatraz i forrgar!!!) och vi akte till en stoor secodhand/ hippiegata, mystiskt folk som ritade pa tallrikar och mkt roliga affarer! Inforskaffade ett par jeans innan avfarden, men dessa var inte second hand pris pa direkt haha! Kopte skor och en fickspegel i sota affarer! Elin o Jenny shoppade lite dem med, medan Niclas chilla!

En uteliggare skrek efter oss nar vi passarade hans crib ''Charlies angels and Booosley'' =) Ratt kul haha
Pa kvallen motte vi upp med Sebastian och hans hostelkompis Katerina och tillsammans gick vi och at italienskt  som foljdes av god glass pa Coldstone och sedan tvingade vi med staackars Kat pa biofilmen Halloween, vad skulle vi se den for? Creepy!

Idag har vi tagit en powerwalk fram och tillbaka over Golden gate Bridge, vi struntade i cyklarna! Pa bussen till bron traffade vi en man som var i sina basta ar och hade bott i Stockholm pa 30-talet i 6 ar och pratade grym svenska! Imponerande, big time! Det var trotta ben och hungriga magar som nastan sprang in pa narmsta restaurang, Burger King=) Nu ar vi matta och glada och ska strolla runt lite pa stan!

Ikvall ska vi ga ut o ata med E o N och sedan bara ta det lugnt tror jag!
Pa Mandag aker vi vidare, Santa cruz here vi kommer! OCH pa Torsdag kommer ingen mindre an Adde med bror till Santa Cruz och joinar oss! De ska bila ner fran Seattle till San Diego och tillsammans ska vi ga pa Disneyland och vi hanger pa en tur i deras pickup, ska bli riktigt kul!!! Tror Adde och jag sa nagot om det en sen kvall pa Plata i borjan av aret, och nu ska vi ju faktiskt genomfora det!=)

Efter Santa Cruz blir det alltsa Santa Barbara, L.A och Newport m.m, ja ni vet! 
Nu star manga i ko och vantar pa en dator, snall som jag ar ska jag nu avsluta och lamna vidare!

Blev lite osammanhangande text kanske?=)
Mar fint och lever iallafall!
Tjiiing!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du verkar ju inte vantrivas precis :P Själv sitter man på jobbet denna söndagmorgon och visst, jag vantrivs ju inte här heller men jag skulle faktiskt kunna tänka mig att vara med dig där borta istället.. hehe. Du får hälsa Adde när ni ses!
Nu räknar jag dagarna till du kommer hem. Tiden har gått SÅ fort. Fast inte mig emot, snart väntar mysiga höstpromenader :)

2007-09-23 @ 09:59:25
Postat av: lotta ericsson

hallå tjejen!!!!
kommer du snart hem till svedala? saknar dig gumman !!! kram o så /Lotta

2007-09-26 @ 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0