Avsked pa aterseende

Jag trivs sa bra har sa det e knappt! Ska ju aka snart, om en vecka ungefar! Kanns lite konstigt, man har ju kommit in i allt nu och sa ska man dra sin kos! MEN resan slutar inte dar, jag aker ju till California med Jenny! We are gonna have an awesome time och vi har redan lyckats planera saaa mycket!
Tjejerna ar hemma med lite allergi nu pa eftermiddagen sa alla telefon-dejter med tjejerna far vanta ett slag!

Den har helgen har kanns sa underbart lang!
I Fredags akte jag in till Cincy och vi: jag, David, Kevin, Karin, Sofia och Malin hade avskedsmiddag for Malin som nu har akt hem!=(  At pasta pa en supermysig restaurang i Hyde Park och efter det gick vi till Graters och at godaste glassen! Gick hem en svang till Malin och gullade med hundarna innan vi packade in oss i min van och akte upp till ett berg och tittade pa underbar utsikt. Det blev morkt ganska fort och man sag inte sa mycket till slut, lyckades aven ga pa en spokrunda typ haha... Vagen tillbaka upp blev mork och jobbig haha, trotta aupairer som aterigen hoppade in i bilen och korde fullt ut pa Ac'n, varmen ar ganska olidig har ibland, tropisk!
Im gonna miss you Malin, men pa aterseende!

Sov kvar i Cincy, mysig kvall med svenskt godis och fint sallskap och valbehovlig somn innan morgondagens aventyr!
Lordag akte jag och Kevin till en superfrasch restaurang och kopte med oss smarriga sandwiches innan vi for till Malin for att hanga pa bil-taget till Dayton, mina omraden, for att ga pa David, Sofia och Karis aupairmote, dar vi fick glass och traffade andra aupairer! Pratade mycket med Jessica fran Sydafrika, jattegullig tjej med superbred australiensk dialekt, redan planerat att aka dit och halsa pa=)
Efter aupairmotet akte vi till JungleJims, internationell marknad, stor mataffar dar jag varit forut, kopte lite svenskt och sedan akte jag aaaterigen hem till B-creek, lugn kvall med film och sedan stupade jag i sang redan runt 21.30!

Sondagen blev lugn fram till efter lunch. Da tog hela familjen bilen till AirForce museet, fick antligen se det! Riktigt haftiga plan och massa historia! Davids familj var ocksa dar sa vi sprang runt i alla hangarer och forsokte hitta varandra! Runt 15 ringde Karin och Sofia och jag gick o motte upp dem, tillsammans fann vi David! Gick och tittade pa alla flygplan och gick in i Hercules liknande stridsplan och i en annan del av museet fick vi leka att vi var Fuglesang!
Vid 17 gick jag med familjen pa Imax movie, Fighter Pilot, en riktigt cool film om utbildningen for stridspiloter, I did not get motionsick, which was goood!
Efter det slappte familjen av mig vid bion dar de andra redan anlant tidigare, nu var aven Kevin o Sandra med!! Vi at godaste laxsalladen pa Panera ( briiiiing to Sweden!) Efter maten gick vi pa bio och sag Balls Fury, ratt OK film men ingen hojdare! Mysigt i vilket fall!
Underbar helg, as always!


I dag ska jag kopa en resvaska, Kevin ar sa underbar och flyger hem med en extra vaska sa jag slipper skicka hem nagot! Evigt tacksam! Forstar inte varfor jag tog med sa mycket tjocka klader haha...
Kanske ska till en markesoutlet denna vecka, med syskonen Kotai, who said anything about saving space in my suitcase?? =)
Om 1 manad kommer jag hem!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0