San Diego

Nast sista dagen, ikvall ska vi ut o kaka pa Olive Garden och sedan var favorit, frozen yoghurt! Igar kakade vi glass pa stranden o det va mys!
Sea World var kul, spackhuggarna ar sa fina!

Idag var en speciell dag, vi fjantade i vattnet med alla hoga vagor och hade jattekul! Precis innan vi skulle ga upp hoppade Adde bock over Basses rygg och dok in i vagen som kom! Sjalvklart ville lill-Basse prova samma sak men det var bara det att Basse dok ratt ned i bottnen, och vattnet stod oss bara till halva laren. Han kom upp och gned sig lite i skallen och vi skrattade mest at hela grejen, men sen skrek jag bara till da jag sag att han har en stor kal flack pa skallen, riktigt stor och det var roda blodprickar overallt, men han hade inte ont...
Basse och jag gick ivag for att duscha och jag tyckte att han borde bli kollad av en doktor sa vi gick till sjukstugan pa standen... Nar livvakten fick se Basses huvud hande det grejer,  han fick ej rora huvudet och kunde ha stora nackskador sa inga risker togs! Basse borjade svaja och svimmade och han lades pa en bar, fastspand och med nack-krage! Ja, sjalvklart blev jag radd och fick nastan panik, hade fler manniskor runt mig an Basse haha...nejda, men vi fick aka ut pa stranden och hamta alla vara grejer, sedan akte jag med i ambulansen for vare sig jag eller Jenny kan kora pickupen sa Adde och Jenk fick aka bakom, till akuten! Basse pratade hela tiden och madde ratt bra, sakert battre an oss andra som hade panik! Men vi satt 2 timmar i vantrummet och snackade om alla missoden Sollies ar med om och fick tiden att ga tills Lill-B kommer ut fran toaletten och mar jattebra sager han! De rontgade och han hade inga skador alls, puh!! Han saknar dock ratt mycket har och inte ens han sjalv kan halla sig for skratt=) Tur att han rycker in i lumpen snart hehe....
Nog daltar Jenny och jag lite med honom nu, men han mar bra och nu letar vi efter Jennys planbok! Sotnoten har tappat bort mobi, skor och planbok pa denna resa=)

Aventyr idag, och vi som bara skulle steka i solen...?
Imorgon flyger Jenny och jag hem! Vi har pratat om allt gott vi ska ata nar vi kommer hem... lackerheter som macaroner och korv, gott kranvatten, fil, riktigt grot...stuf like that!!

I am coming hooooooome!!!
Puss o Kram fran USA for sista gangen i denna blogg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0