Newport beach

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev men vem har tid med det nar vi LEVER LIVET!=) Vi har det sa underbart sa jag kan inte beskriva det! Adde o Basse ar vara basta och vi skrattar tills vi tjuter varje dag, Jenny ar underbar och jag kommer ej kunna slappa henne pa Arlanda! Vi ar ett riktigt bra roadtripgang och jag kommer kunna leva pa detta lange!

Efter Solvang akte vi till Santa Barbara och bodde 2 natter hos Ali i Isla Vista! Fest i 2 dagar och traffade mkt kul folk! Ali, du ar tokrolig sa det va great att sova hos dig!
Dock forsvann 300 kort fran min kamera nar en pappskalle pa CVS skulle pilla pa min kamera, gah! Men Jenny har San Francisco bilder och alla partybilderna fran kvallen innan har jag i huvudet! Typ sjuttioelva kort pa oss 4 haha=)

Santa Barbara var annars jattefint, myyycket svenskar! Vi drog darefter till Santa Monica, var ute pa fina piren och hade en superflummig kvall, alla maste trott vi gick pa nagot men vi kunde inte sluta skratta, men sa ska det va=)
Moving on to L.A, Hollywood! Kul att se walk of fame och vi korde upp sa langt vi kunde till skylten och tog massa kort saklart, gick pa Waxmuseet och Guiness world of records!
Nu ar vi i Newport, dar har vi bott, jattefint, akte over o kakade pa mysig restaurang i Laguna Beach och letade ihjal oss efter var nya favorit, FROZEN YOGHURT! Gick pa Universal Studios i Tisdags, riktigt coolt, besokte Wisteria Lane!! SURFADE i Onsdags, tooooksvart, manga kallsupar och dang i huvudet nar bradan slog runt!!!! Disneyland i gar, yeah, vi var som sma barn!
Nu ar vi pa vag ner till San Diego och alla behovde kolla sina banksaldon=) Vi ar pa vag till en outlet ocksa haha..! Imorgon ska Jenny och jag ga pa Sea World, killarna har redan varit dar sa de far droppa av oss=) Sen blir det mer surf, idag var vagorna for hoga och det blaser massor!
Vi har kort omkring lite idag och tvingat killarna att leta efter alla ULTA vi kunde finna, vi ar pa jakt efter hudprodukter, stackars pojkar! Vi letar efter Dermalogica men alla ska fa det om 4 veckor sa nu slutar vi leta och later killarna kora oss dit de vill=)
All packning har vi pa pickupbaken och om vi stannar nagonstans lassar vi in allt i bilen, det ser riktigt kul ut, vi har ett gang med vaskor!
Jag ar forresten utnamnd ''Mamma'' pa den har resan, killarna blir tokiga pa mig ibland men de har erkant att de kan behova det ibland haha=) Vi ar ju med varandra all the time sa vi vet massor om varandra nu, riktigt kul, och ovantat..hehe!

Pa Tisdag flyger Jenny och jag hem fran San Diego! Den har resan kommer jag kunna leva pa lange! Vilken sommar, jag ar sa lycklig och sa glad over denna resa! Alla jag traffat och allt jag gjort, amaaazing!
Fick precis mail fran vardmamma Dana, lite tarar i ogonen nar jag sag att de mailat en ultraljudsbild pa deras lilla tjej i magen! Saknar dem!

Nu ska jag titta vad mina kickers gor!
Ses snart vanner! Mamma, Pappa o Johan, snart ar det middag i vardagsrummet som galler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0