Lördag!

Träning imorse, Lina ringde och skrek " Haaaar du biiiiiil??" Då hade lilla Gunsan kraschat! Så jag snabbade på och hämtade upp lilltrollet och åkte och körde Friskis, duschade och for hemmåt, skulle åkt till Farmor men hon hade ramlat ur sängen på hemmet och farfar tyckte det var bättre om vi kom senare i veckan, stackars farmor=( Jäkla personal, andra gången de glömmer ta upp regeln! Oh!

Åkte ner till stan och fikade på nya Barista med Sanna, saknat henne så det var mys o ta igen lite, men käften gick i ett på mig, blir alltid så när jag inte träffat någon på jättelänge, sorry Sanna=) Gick hem till henne och Olle och fick titta på nya lägenheten, ovanför H&M typ, perfekt läge!?
Johan tycker att jag ska flytta till stan så han har någonstans att gå efter krogkvällarhehe...!

Igår ringde Linnéa, saknar så jag dör! Pratade jättelänge om allt men måste höras snart igen för vi hann ej med allt, min älskade lilla tjej! Gotland har det bra!

Nu ska jag skynda ut, Lina kommer ( i hennes fars bil=) och hämtar mig, vi ska hyra Beck film och äta naturgodis!
Ha en mysLördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0