Linköping

Hemma! Jag o Jenny hade en bra flygtur, alla 3 rutter gick bra men jag är förkyld sa oronen gor jätteont! Hör fortfarande illa! Adde och Basse skjutsade oss till flygplatsen och efter allt hejda packade vi om våra vaskor for vi hade lite övervikt! Alla planen var försenade men sedan äääntligen 20.30 igar kunde vi springa mot våra päron och jag pratade hela vägen hem sedan, har saknat dem saaaa mycket!
UJ vad kallt det är hemma, jag kom ju i sommarklader, linne och tunn troja och ballerinor, gah, vi höll på att avlida av värme i San Diego i samma outfit!

Resan har varit underbar och jag kommer sakna allt men le åt allt ocksa! Ikvall kommer brorsan hem fran Sthlm och det blir kramkalas!
I helgen ska jag traffa tjejerna och fortsatta krama pa alla!
Som ni ser har jag ej vant mig vid att skriva med ÅÄÖ haha, men det kommer!!!



image576
Sista kvällen med Hattabaughs, fina familj, saknar massor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0