I believe in you

H Ö S T



När solen lyser är det hur mysigt som helst, verkligen. När regnet öser ner kan man vara inne och tända ljus och mysa med filtar och kuddar, mys- jag tycker nog om hösten rätt mycket.
Mystips är också att lyssna på Il Divo, gudomliga, speciellt "I believe in you", en duett med Celine Dion, ger mig rysningar!!

Nu har jag varit hemma i en vecka! Jag får stadiga uppdateringar av illbattingarna som är kvar i USA och de lider ju inte precis..!
I Lördags tog jag en långfika med Karin, riktigt mys ( höstens ord? ) och sedan hade jag Kevin på besök! På kvällen gick vi till Platå; drack vin och flashiga drinkar samt träffade mycket folk, kramkalas, älskar det.

Ikväll ska jag, Lina, mor min och co. träna! Ska köpa Friskis-kort, även om jag missat halva säsongen, saknar Friskis och nu har jag ju köpt så mycket nya träningskläder så hej vad jag ska köra! Tog en morgonprommis imorse också, när mamma gick till jobbet, k a l l t och friskt=) Ska försöka gå upp tidigare så jag kan gå min runda, även nu när jag börjar jobba! Var uppe och fikade på jobbet igår förresten, känns ännu roligare att komma tillbaka nu, kul att träffa Anna också, vars tur det nu är att resa iväg!

Jag har inte mycket att klaga på alltså. Luv it



 

image607


 

image608

image610

image611

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0