Fredag!

Friday it is! En ganska behaglig sådan också till på köpet! Sov konstigt i natt och trodde flera gånger att jag skulle kräkas, satt böjd över stolen ett tag men nej, inget kom upp! Jätteweird, trodde magsjukan var på G, hua... men jag mår ju bra, peppar peppar.. Var yr i bollen och allmänt illamående, men sedan somnade jag om och jag var alt lite skakis i morse men det gick över rätt snabbt!

Tog bilen och åkte och handlade förut, för nu är Frida hemma igen, nu blir det andra bullar i skafferiet! Bulgur, lättyoggi, honung, avocado, massa grönt- japp, jag är alldeles för sladdrig så nu är det grönt och massa träning som gäller, I am calling the shots for myself! Det var skoj på träningen igår, även om min koordination var någon helt annanstans, körde på och märkte hur mycket jag saknat F&S, kul kul!

Ringde favvoJenk förut, saknar massor redan, lovely att tjöta lite. Hon kommer ner till mig 30 nov-2 dec, om allt går vägen, jippeeeey!!!!! Förhoppningsvis kommer det fler aupairtjejer då också, Marlene hoppas jag på näst=)

Ikväll blir det lugnt, ska åka och hämta bror på stationen om några timmar, ännu mer prat (tjat?) om lumpen..haha. När vi sedan hämtat mamma och Malin ska vi äta, sedan titta film, The Holiday, som jag och Matilda såg förra året, u n d e r b a r ! Man vill bara kasta sig över Jude Law! Hur snygg får man va´!

Imorgon, träning, fika hos farmor & farfar och fika med Sanna, lugn kväll om nu inte någon ger mig kvällsplaner?
NU= Ut o gå!
Ha en fiiiin Fredag


image612

Luvli you!

image613

Från TGIF...=)



Efter middagen skulle vi fira till det med dessert... har aldrig varit så mätt i hela mitt liv, men vi kunde ej motstå! Att vi såg ut som bollar fick vi helt enkelt ta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0