Förkylning

Hallå!

Förkyld förkyld... missat veckans träningspass! Blev förkyld sekunden jag klev av planet från USA ( hävdar jag ) men det känns bättre nu efter några dutt med menthol-nässprayen så imorgon joinar jag förhoppningsvis tjejerna!
Tillbaka på jobbet nu också, jättekul, helt slut på kvällarna haha... Tänker inte bli supersjuk och vara hemma redan nu!

Har fått hem mitt fina armband från One of a kind, fint som bara den! På Fredag kan det bli lite mer till samlingen, ska på smyckesparty med jobbet, men vet inte vad det är för slags juveler, får se då, har alltid haft ett öga för saker som glittrar :)

I helgen ska jag ringa Marlene för vi har slagit våra kloka hjärnor ihop och har kanske kokat ihop vårens grej!
Annars blir det en luugn helg för fröken Söderlund, kurera mig! Nästa helg åker jag till Västerås till min hönapöna! Kusinermys för hela pengen!

Nu, städning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

frida min lilla stjarna!!!! saknar dig nat grymt jag mailar mitt nummer puuuuuuuusssssssssss fran G E R D your goat

2007-10-25 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0