December resa!

Jihuu, Karin har bokat mig en flygstol tillsammans med henne och flyget ska ta oss till England, till utvandraren fröken Stålebro! Julstämning i Trafford center, jag blir väldigt besviken om den enorma sjungande granen ej är på plats i år?
Ska äntligen få se huset och lilla katten Charlie! Resan blev väldigt billig och inget jag kunde motstå när Karin fann så bra biljetter och bra datum! 7-10 december är vi i Manchester och vi kommer ha det så underbart bra! Gud vad jag saknar dig Hellan, men snart så..!!

Igår var jag med jobbet på smyckesparty hemma hos en ärtig kvinna! Jag hade sagt att jag inte skulle köpa något men när har jag någonsin kunna stå fast vid ett sådant beslut? Nej det blev en gråblå sjal ( Kan börja sälja sjalar själv snart=), en metallicfärgad väska, en ring med stora pärlor och ett halsband med lila ametister. Jättenöjd! 

Helgen blir så lugn så lugn, har varit ute och gått, krattat löv, vilket kändes som en evighet eftersom det aldrig tog slut, städat åt bror och nu ska vi äta soppa och titta film, jag och mor!

Fick min andra räkning med alla samtal och sms från USA, den första räkningen var saftig... denna nya är inte direkt torrare! Gudars skymning!

Åh, på tal om USA, små saker påminner om olika saker hela tiden! Speciellt mitt läppglans från Vics Secret, som jag köpte i NY första veckan, Peach Buzz heter det och jag har använt det vid sådana tillfällen jag kommer ihåg. Svarta ballongklänningen från GAP och bikinin från Macys skriker Miami! Sprickan i mina M60-jeans är ett minne från Santa Cruz, då jag käckt skulle hoppa in i pickupen och jeansen sprack! Flipflopsen som skavde, Greyhoundbusbiljetten från San Francisco till SC, tuggummit från VONS, Handsanitizer som jag blev beroende av, HUNDHÅR från Biscuit som låg långt ner i väskan:), gaah det finns så mycket, små ting med stora minnen!


Have a nice weekend!

 
Jippi!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0