Rainy Wednesday...

Jobb hela långa dagen, as usual, men jag klagar inte, mysstämning och skratt hela dagarna! Efter jobbet var det tänkt att jag skulle träna med Matilda och Karin ( som är hemma från Örebro!!) men det hela slutade med att jag fick träna alldeles själv, men det gick bra det med! Karin hade hemtenta och Matilda hade fått ont i halsen!
Mina nya träningsbrallor gör allt lite extra roligt, jag och Karin köpte likadana Stella McCartney-byxor på en outlet i Ohio, låga och lite finurliga sömmar..
Imorgon går jag på det igen, jag o Kerstin ska knata bort till garnisonen och köra ett pulspass, kulkul!
Får träna bort de extra pepparkakorna jag knaprade i mig till Bonden ikväll, det är väl för sött, det programmet, va!

Helgen ser ut att bli mycket fin den med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0