Jason Mraz

Min nya passion, Jason Mraz, underbara låtar.. Jag har en dejt med honom, tända ljus och lugn.. =)

Påtat lite mer med mitt fotoalbum och snart är det dags att återigen klippa och klistra lite, ska tända mina nya Yankee candles doftljus och tänka tillbaka till mystiden på skolan i N.Y..

Utenatta med Karin igår. Förkalas och sedan vidare till Platå, hookade up with Matilda och Maria, dansade, hade kul! Tidigare på dagen tränade jag o Lina, vi körde verkligen hårt och tog ut oss, var helt slut, bra övningar och bra musik! Vill träna massor i veckan för den där maten i natt var kanske inte smartaste draget...!!

Jag har fått veckans finaste nyhet! 18 December kommer hon hem, ÄNTLIGEN! Då ska vi låsa in oss och kommer inte ut på minst en vecka! Saknaden efter dig är stooooooooooor, men nu får jag hem min älskade Lottapotta igen!
DESSUTOM är det inte heller långt kvar tills jag får se min andra ängel igen, Hellan! Snart åker Karin å jag till Manchester o tittar på all överdriven underbar julskyltning=)
Karin: "Frida, alltså förstår du, i Manchester, det kommer spåra..."

Njet, nu ska jag återgå till att pyssla litegranna!

Puss o Kram o större kram till Pappa på Fars Dag, såg ni SVK i tidningen igår? :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Yes, klart man såg pappa Janne. Svår att undgå :P haha!

Ja tack till mycket träning veckan som kommer. Har precis moffat i mig massvis med potatisgratäng och rådjursadel och därefter en stor bit citronpaj.. hehe. Proppmätt!

2007-11-11 @ 18:40:01
URL: http://linahalldin.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHA, karins kommentar ar tiptopp!
saaaaaaaaknar eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer puss

2007-11-11 @ 20:12:48
Postat av: hellan

det dar var postat av mig forresten

2007-11-11 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0