Dimmigt och suddigt

Nu är det alldeles snart sovatajm! Känner hur ögonen är påväg att ge upp för dagen och dra ner gardinen!
Helgen är lugn och skön!
Igår hade vi halvdag på jobbet, fixade lite på praktiken, med papper och journaler, och slutade runt 14.00. Då gick mamma och jag ner o fikade hos farmor, tjattrade lite och fick vara med på deras "gymnastik", finns en hel del stjärnor där, vissa klara, andra inte..

På kvällen hämtade jag hem Johan, vi åt hemma, sedan bytte vi förare och Johan skjutsade ner mig till stan där jag skulle träffa Matilda! Vi skulle på bio och inne på Filmstaden stod vi inför valet mellan 2 komedier....Det hela slutade med att vi inte alls såg komedi, vi gick på SAW 4, varför?
Vi konstaterade att nästa film blir lite less blä och lite mer wiie! Ska köpa vårt rabattkort i nästa vecka, som förra vintern=) Vår tradition som vi ej sviker! Följde Matilda hem efteråt, o Johan fick snällt hämta mig på Vasavägen.

Idag promenad, pepparkakor, filmmys och en mamma till sällskap! Fick även skjutsa ut Johan med vänner ( ser ni körnings-fördelningen här?) till landet och körde givetvis åt fel håll när jag skulle hem, men det hela slutade fint!

Tomorrow, krama farmor igen, var så längesedan Johan var där och jag försöker catcha upp allt jag missat i sommar, sedan blir det förhoppningsvis träning, o kanske en fika med Sanna, ska svara på ditt sms nu:) Better late than never...right?

No more. Sleepytime.


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha jag känner samma sak med mina ögon, det är jobbigt när amn vill vara vaken ;)

2007-11-17 @ 23:19:31
URL: http://bellaahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0