Chilly Tuesday

Nu sitter jag i min finaste vita morgonrock och är glad glad glad, jag är nyklippt och mamma liknade mig vid Julia Roberts i Pretty Women i frukost scenen, ni vet, när Richard Gere ser att hon är rödtott! Fast jag är fortfarande brunett men lika glad ändå=) Jag log så mycket att jag nästan fick lika stor mun som J.R med! :)

Mysfika med Matilda efter jobbet idag, jag tog en KAFFE, espresso med after eight, rätt gott, jag lär mig! Skulle även gått på bio men mamma frågade mig om vi kunde byta klipptid för hon är sjuk och eftersom Madde i princip är fullbokad till Februari 2009 så tog jag den! Dessutom hade jag inte glasögonen med mig och såg suddigt överallt kändes det som! Bion tar vi kommande Tisdag, då ska vi köpa vårt abonnemang, som förra vintern!
Träning imorgon!

Ska jag försöka ta mig upp imorgon bitti ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0