TGIF

Ja, nuu är det Fredag, så skönt! Föreläsningen igår var det bästa jag varit på, Jonas Gardell å Mats Trondman! Så givna! De blandade humor och seriösa frågeställningar så man blevhelt upprymd! Se dem om ni får chansen! Gardell kommer i höst igen, om jag hunnit hem då ska jag o Åsa köpa våra biljetter kvickt! Finns inga riktigt bra ord för att beskriva upplevelsen igår!

Idag efter jobbet skulle jag "kolla" kamera och solisar- köpte både! En ruskigt snygg röd kamera, som jag vet kommer vändas till att jag får i present, wait and see=)
Solisar hittade jag på Ögat, stora svarta, inte riktigt vant mig än, men ganska klassiska och inte så utstickande, får ej sätta mig på dem, vilket har hänt förut.. ! En dyr eftermiddag på stan men det var ju extrapris på mascaran!

Stockholm imorgon! Kusin Amanda ska med upp och kolla pärlor till sin nystartade lilla designfirma:) Ska bli kul, sitta på café med mamma och Amanda och titta på folk medan Johan är på intro inför lumpen och pappa köper saker till båten, så hoppas på SOL!

Tjing, ha en braa helg!

Fel på min blogg, går inte att scrolla ner normalt?

Kommentarer
Postat av: Lina

NU går det att scrolla ner :)

2007-05-05 @ 18:41:41
Postat av: Fjant - F******

Hallå där näsapan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0