Stegräknare

Nu är vi snart i mål på tappa.se där vi på jobbet är med i tävlingen " Gå till Berlin" ! Tandtrollen, mitt lag, ligger på 40 plats och det andra laget är sjukt efter;) Som avdelning, tandläkarna Henefalk AB, ligger vi på 25 plats! Wie!

Idag var jag på läkarhuset och undersöktes och fick mitt läkarintyg, 500 kr, rena rama rånet !! Jag var den enda som skulle till läkare, alla andra i den sjukt långa kön utanför skulle till vaccinationscentrum, undrar vart alla ska resa=)
Har även fixat försäkringen, kändes lika bra! Går mycket pengar just nu men det är det värt, om jag struntar i vissa kostnader kommer jag få äta upp det senare..!

Ska försöka orka fylla i lite fler papper åt ambassaden nu ... gäsp!


Tack Mik för låtarna:) Rätt passande sådana..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0