Rain keeps fallin..´

Den enda dagen jag glömmer my umbrella regnar det!! Stannade kvar en kortis på jobbet för att undvika det värsta innan jag stack ut! Gick till Parelle o skulle införskaffa ny Bocage, som var SLUT! Men tjejen rekommenderade Biotherms deo istället så nu ska här testas, hoppas den är lika bra, luktar jättegott! De har för övrigt extrapris på YSL, Touché Eclat, min luktar skuuunk så jag köpte en ny! ( Karin, det är ditt fel att jag är beroende=)

Vidare till kemtvätten, varför lyckas jag alltid köpa plagg med konstiga tvättråd!!? Blusen jag köpte i Stockholm och hade på mig på lördagskvällen lyckades jag sätta en konstig turkos fläck på, obestämd art! Men hoppas den försvinner, älskar ju blusen!

NU ska jag få i mig något innan jag plingar Lina, vi ska ut o gå!

Någon som har tips på snygga, praktiska, halvstora plånböcker? Pleasing..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0