Pre departure..

Har äääntligen fått min Lionel Richie skiva som nu går varm i spelaren=) Har dessutom fått alla kort från Linnéa från konserten med Lionel som vi var på i påskas!
Fick även hem mitt välkomstpaket från Lipton med mängder av olika téer, tack så mkt!
OCH fick hem mitt andra buzzador-paket, massa kyckling som familjen får kalasa på när jag åkt för jag hinner inte med! Men de får ha grillfest i mitt ställe, så- tack Kronfågeln=)

Sitter o pratar med en jättegullig tjej som också åker som aupair på Lördag, men jag verkar bli en ensam själ på planet dit, alla andra flyger 10.00, jag flyger 12.55, men vi ses ju på skolan i NY iallafall :) Vi har redan börjat planera.. detta här kommer bli hur bra som helst!!!

Håller på med packningen nu, svårt, kommer säkert glömma något, men skönt att jag har imorgon på mig också, o dubbelkolla allt! Har nog alla viktiga papper iallafall... men det lär väl visa sig på långa A4sidor vad jag glömt!!

Här är lite bilder från Lionel konserten!



Det gick inte att stå still, ALLA dansade i hela Globen, vi på golvet dansade mest=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0