Pirates of the Caribbean

Igår var jag o fikade med älsktjejsen, Matilda har kommit heeeeem!!!! We love it! Linnéa var så trött efter jobbet o allt så hon cyklade hem men jag, Lotta o Matilda gick på bio, vi såg Pirates 3, den var braaa!!! Skulle betalat 100 spänn bara för Johnny Depp..!!!!

Här är lite bilder från festen i Lördags, med detta gäng kan man tusingen inte misslyckas! Haha, korten visar typ bara oss..men det gör inget! Finns oändligt många fler men alla får inte visas här!

Jag är fullkomligt tokig i er!


 - Adde, festfixaren!




Vi fick manus av Viktor som tog korten, och skulle försöka anpassa våra miner.. det gick rätt bra ändå va? :D Jag kommer inte ihåg alla teman tyvärr!!



ÅH blir på så bra humör när jag tittar på alla våra kort, kvällen var så bra, tycker jag, och det tycker ni med!=)
Nu ska jag o Linnéa snart åka till Sanna och äta scones o titta film, en tjejkväll me need=)
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej Frida! Äntligen har jag fått fart på datorn som jag ärvt efter Sophia som fått en ny.
Vilken fantastisk blogg du har skapat. Man tror att man själv är in The States när man tittar på den. Du skriver väldigt snyggt, och bilderna är fina komplement till det hela. Vilken upplevelse du får med dig i framtiden,så fortsätt att njuta!
Många kramar från Ann, Sophia och stolt morfar!

2007-07-04 @ 20:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0