Överhopad!!!!

Jag är totalt dränkt i papper från amerikanska ambassaden, helt sjukt! De tror verkligen inte på att jag är jag! Hur mycket som helst ska de veta om mig, och jag fattar inte ens allting själv!

Att det skulle vara så här krångligt att ta sig in i USA trodde jag aldrig. Jag kan sätta en peng på att jag glömmer fylla i någon viktig ruta så skiter sig allting, vore väl trevligt?

Näääääää, nu ligger det papper över hela mitt rumsgolv och jag har precis mailat iväg massa frågor till CCAP, nu lägger jag ner för idag! Imorgon ska jag fixa totalförsäkring och gå på läkarundersökning!

Ambassaden nästa Måndag, jag är skitnervös!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag känner igen det där! Jag satt natten innan med full panik för att jag skulle ha glömt något. Var för guds skull där i god tid och avräkna några timmar, väntetiden kan vara rätt rejäl. Men guuud vad kul du kommer ha sweetie!

2007-05-14 @ 13:39:53
URL: http://annatropp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0