Näsapa

Jag är en näs-apa, jo, jag var rätt lik en sådan som bror utnämnt mig till!

Helgen är redan över, jag är inte klar! Måste sova några timmar till!
Stockholm i lördags var jättemysigt, vi åkte 05 hemifrån..eh..men sen var allt jättemysigt iaf! Shoppade lite och strosade runt i huvudstaden, fick helt själv välja flytväst haha.. den e vit o fräsch iaf, men det är Malin som ska ha den i sommar då jag inte är hemma!

När vi kom hem åkte jag o Linnéa till stan och väntade in Lotta, satte oss på Platå och pratade, vilket vi alla tre har ett behov av just nu! Drinkarna avlöste varandra och Lotta och jag fick ställets fränaste drinkar! Musiken var braa och vi träffade en heel del vännor, fin kväll.. något förvirrande..!
Lyckades med bedriften att vara uppe 24 h i sträck.. stupade i säng nångång efter 04... vaknade lite mysbakis, gick på kalas, o nu har jag kommit hem från stan efter en smoothie och hemlisar med Lott :)

Back to work tomorrow... 3 veckor kvar, yeakes!

Kommentarer
Postat av: Lina

Promenad snaaaaart!

2007-05-07 @ 17:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0