Mary Kay

Har haft Mary Kay- party förut, idag hade jag ännu ett=) Fick presentkort o läppglans av Linnéa (konsulten), tack=) Beställde dyra hudvårdsetet, men det är det värt, räcker hela tiden i USA! Massa skyddande produkter, kalla det vad som helst, men jag kände att det funkade och vill skydda huden mot skit ute, så det tror jag på:) Fooled easily, maybe..men det tror jag inte..!
Hade hursomhelst jättetrevligt, Linnéa kom hit tillsammans med Borgs mamma och lillasyster, och så var mamma Pernilla med också, jättemys!

Imorgon ska jag till Madde o klippa mig, och är det fint väder vill jag vara kvar på stan, annars åker jag hem o tränar med Lotta=) Hoppas på hennes sällskap vilket vi än gör! Vi ska luncha ihop, love it!

Schlager på Lördag, kom hit till oss!=)


 Jag o Karin på Gustavs fest 


 Elina -saknar- å jag på Elina o co. 20årsfest förra året, hihi


Fick mitt internationella körkort igår, står på massa olika språk och lilla smajlande Frida sitter på en inplastad sida, fräckt.. :) Snart ambassaden... nervöst nervöst nervöst, men gud så kul allt ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0