Lillebror och Frida

 Lillebror och jag

Hej, jag är en dvärg?

Kommentarer
Postat av: Muu

Jäklar! Hur lång är Johan egentligen? 3 meter? Jag som tycker Eric är lång jämfört med mig (1.94 vs 1.66) men du och Johan slår ju det med hästlängder! (å nu måste jag erkänna att jag verkligen hoppas att din bror heter Johan, annars har jag glömt bort det. Gissar på Johan i alla fall!) =)

2007-05-15 @ 19:28:19
Postat av: Frido

haha, jaa han heter Johan :D Han är cirkus 2.01 typ hehe..du ska se med skridskor!!! SJukt långt, men på den där bilden ser man det så tydligt .. :D Ses snart säkert!

2007-05-15 @ 22:03:33
Postat av: Muu

Men jisses! Men var ifrån kommer dom generna? Är dina föräldrar så långa? För du är väl mer åt mitt håll än 2 meters hållet? Eller har du växt mycket det senaste året? ;)

2007-05-17 @ 11:59:39
Postat av: frido

haha, de generna kommer från pappas sida mest, pappa är lång han med.. Men tror nog Johan är topp 2 i vår släkt hehe.. Jag är en dvärg i familjen så nej, har inte växt så mkt..haha.. Ses vi på Lördag?

2007-05-17 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0