Kändis på villovägar..

Stötte ihop med Tärnabys stolthet på Lucullus idag, inte varje dag det händer inte..  Anja Pärson herself! Fick snabbt släcka impulsen att fråga rakt ut : "Vad tusan gör du här, i Linköping?" Var inte bara jag som såg så frågande ut.. :) Kul iallafall!

Imorgon är det Onsdag, sista arbetsdagen för denna vecka, wiho!! Ska njuta av mina lediga dagar nu, lite äventyr kanske? Ska förhoppningsvis lägga i båten i helgen, så vi kan fira mammas födelsedag på båten, vore mys!

Nu mååste jag försöka få tag i Lina för att gå ut på prommis med mig! Har frossat i våfflor med glaass till middag, lillebruuurs fel! Jag känner mig lagom mysigt degig..men det var himla gott faktiskt och inget jag gör varje dag!!

Tjiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0