Jonas Gardell

Imorgon ska jag, tillsammans med jobbet, gå på föreläsning med Jonas Gardell och en annan man jag inte kommer ihåg namnet på. "Att våga förändras" Ska bli kul! Ska göra city 1 h innan med mamma, leta solisar och kamera!
Idag är det bara 1 månad kvar tills jag lämnar landet, scary but so exciting!! =)

Lördagen med Lina var sååå kul! Lite bilder kan det allt bjudas på..

image201

Hemma hos Lina med Emilies goda drink, min favorit- Sex on the beach

image202

Börjar se slirig ut..??
image203

UNDERBARA människa!!

image204

Vi o våra shotar, blev en del, så kul, så längesen!

image205

Platå, glada & lyckliga


Finns sjukt mycket bilder från kvällen, skrattar åt minnena=)
Taack Lina!

Kommentarer
Postat av: Lina

TACK själv! Underbar kväll!!

2007-05-02 @ 23:03:44
Postat av: Sarah

Vart ska damen iväg på äventyr då??

2007-05-02 @ 23:12:43
URL: http://lilithsarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0