Dinner for girls

Blev hembjuden till Maria igår! Vi åt riktigt god egenkomponerad (av Lotta) sallad med parmaskinka och vitlöksbröd, allt detta med afrikanskt vin! Underbara tjejer och jag skrattade så jag tjöt, fick en dansuppvisning och firade att vi är leediga i några dagar nu! Alla fick berätta om sina senaste 2 år typ och eftersom jag inte kände alla så bra blev det en låång fin middag!

Trötta töser vandrade hemmåt runt 00-snåret och i samma veva fick jag, Maria och Lotta för oss att vi skulle ta en sväng in till stan, sagt och gjort, svinkallt... Konstaterade att det bara var lillebrorsornas vänner ute och vi sparar oss till Lördag! Linköpings uteliv är ju bara såå varierat och i ständig förändring...eh!?
Maria berättade att utelivet i NY är underbart, så jag hoppas jag får en chans att uppleva detta while I am there!


Fick mail om ett nytt Buzzador paket idag, mitt förra var från Wrigleys och blev jättepoppis. Men idag fick jag iaf mitt nya, som kommer 31 maj-1 juni ( hets, hets) och innehåller kyckling från Kronfågeln:D Passande till avskedsmiddagen med familjen! De kommer ända fram till dörren och levererar, fint då:)

Bååååt i helgen!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Också en buzzador alltså!^^ Jag fick precis hem ett nytt paket med en massa Malaco-godis. Ska med till föreläsning imorgon så det lär bli populärt i pausen!

2007-05-21 @ 23:58:25
URL: http://lilithsarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0