Amerikanska ambassaden

Sådääärja, då var besöket på Amerikanska Ambassaden avklarat! var superpirrig imorse när vi åkte och när jag var på plats.. Men alla jag träffade på var på gott humör och trevliga, både amerikaner och svenskar. Kom dit tidigt men med min tur blev jag uppropad sist, med mängder av folk som fick gå före mig! Jag hade inte särskilt bråttom ändå och visste att pappa gick och kollade båtar så länge så det va lugnt! Men runt 11.30 så ljöd den så först myndiga stämman plötsligt "Frida Carolina (fel, heter ju Caroline, fju!) Soderlund- it´s finally your turn) :) Han va cool och tjittjattade mest lite och bad faktiskt om ursäkt att jag inte fått komma fram tidigare, sen fick jag gå!
 Sköönt att ha det gjort, och Ja, jag fick visum ;)

Riktigt skön låånghelg för övrigt! Var ute med tjejerna i Lördags och firade mamma på båten igår, riktigt mysigt! Kör på intensivt med shake on the dancefloor o familjeliv innan jag åker=)


    
 Cool..




Det är aalltid fint väder på mammas födelsedag, så även i år, så solade massor på båten!

    -birthdaaygaaal´

Kommentarer
Postat av: Lina

Fridaaaaaaaaa! Måste ses SNART!!

2007-05-24 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0