Mycket mer än müsli

Har precis tagit ut min plåt med 2 L egengjord müsli, som vi gjorde på dagiset jag jobbade på! Den är supergod!  Haft en fin dag i solen annars, storhandlade med Johan o mamma imorse, sedan fick jag o Johan ett ryck o åkte ut till Cloetta i Ljungsbro, bye bye beach 07 haha.. Näää, tränar bort det så småningom!
Ikväll ska jag fikavina med L&L, supermysigt, träffa folk!

Igår gick jag bort till Lina, älskade vän, hon o Ida har kommit hem från sin resa nu, brun o fin var hon!
Vi hade mycket att prata om o jag har saknat henne så, nu fick vi fokusera på en speciell sak, men det är privat  men ska ju sägas att man vet vad hon går igenom just nu.. Men vi faller icke, vi har varandra!
Nu börjar vårprommisarna som vi älskar!

Jag o några på jobbet har anmält oss till " TappaTrampet" -Gå till Berlin. Ska bli kul, vi ska gemesamt "gå till Berlin" o alla får stegmätare och vi tävlar mot andra företag. Försök klå Tandläkarna Henefalk AB, om ni ens kan!
Blodomloppet är också på tapeten, där ska jag också anmäla mig!

Sol

Kommentarer
Postat av: Lojsan

hallå du. hittade hit idag. hehehehe jag har också gått till berlin! Min enhet vann :) Åkervägens änlar hette vi :P

2009-05-23 @ 13:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0