USA

image271


Nu har jag sagt hejdå... fy fan vad jag kommer sakna er! Okey jag är bara borta 4,5 månad men ändå, jag har ont i magen och nu inser jag att det blir en sommar utan tjejeerna!!!!!
Var ute och åt med familjen tidigare ikväll, på Yogi, ett hett(!!!!) tips, supermysigt! Vi firade min 21 års dag i förväg och jag fick dollar av päronen och örhängen av min söta bror!
Har fått så himla omtänksamma saker av tjejerna så jag är helt överväldigad, ni är bäst och jag älskar er mest!

Nu är väskan fullproppad och jag är helt slut i huvudet och snurrig och nervös!! Hur ska det gå att flyga själv..I wonder.. Men jag går ut hårt o börjar själv då haha..

Till alla er som inte läser min blogg så ofta- HA EN UNDERBAR SOMMAR!
Vi andra hörs snart, maila o skriv kommentarer, jag svarar!!! Uppdatera och rapportera :)

I´ll see ya´ll in October...ready to rumble, rajtan tajtan!!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lina

Nu kan äntligen nedräkningen tills du kommer hem börja :P Saknar dig redan!!

2007-06-03 @ 01:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0