Summer championship

Heeey guys!!
Hoppas allt ar bra i Sverige, fortsatt maila o kommentera har, kanns bra att sta i kontakt me er=)

Igar sooolade jag  o Hannah sa vi ar lie roda nu! Vi lag o tankte pa olika sommarsporter o kom pa att vi skulle ha en summerchampionship i sommar, med olika sporter! Vi borjade med...KUBB!!! AAAH, DET VAR SA KUL, JAG FETLOOSADE 3 FORSTA MATCHERNA MEN VANN SISTA!  kubb ar ju liksom svenskt, gah!! Larde Hannah uttrycket 'close doesnt shoot a bunny' vilket hon tyckte var skitkul!  Sa nu ska vi tavla!
Hannah haller for ovrigt pa att gora en film sa hon gastar o kstar saker daruppe haha..lovadeatt hn skulle fa ara sjalv sa jag sitter har nere sa lange!

Dana kom hem igar, sa otroligt gullig, kan inte riktit forsta att hon  militar haha..det bor manga manga miltarer i vart omrade, gront overallt typ! Du far komma hit pappa!

Hihi, Steve berattade igar att Kari som ar pa norskt lager fortfarande, skulle ta ett norskt namn dar, men hennes namn ar ju norskt och dessutom upptaget, sa da ville hon heta Frida, sooot va=) Inte for att Frida ar sa norskt men..? Eller vad sager du A-B?

Den har familjen har manga kul husdjur, de har grodor, krabbor, fiskar och nu myror! myrorna ar ratt kul for de bygger tunnlar o har sig! Men Hannah vill ha en hund o ni ma tro att hon lager ned tid pa att visa att hon bor fa en!

Igar mailade jag massvis av aupairer i mitt omrade, och har fatt nara svar, sa ska lasa mail igen o sedan ska vi ga till poolen kanske! Det ar saa varmt har!
Takecare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0