Pics of my time so far..

 storytelling, vi hade 4 ord och skulle gora en sketch, var handlade om frihetsgudinnan!

 WATER! Jag ska forestalla ett kissnodigt T =)

 Huvudbyggnaden, dar vi hade vara lektioner 

 Marlene och jag, doing our pose! Fast jag ser mest knapp ut!

 Vi skulle kasta massa garnbollar till varandra kors och tvars och sedan klippte man sa man fick alla farger, alla snoren o gjorde som en snodd! svart att forklara men kul var det!!!

 Vi akte till ett mall, vi bodde ju lite utanfor NYC, dar shoppade vi en hel del=) Pa bilden ar jag, Marlene o Mikaela pa Staarbucks!

 We had smoothies fran Haagen Dazs

 Pa kvallen at vi pizza, har med mina underbara svenskor! Viboddehar, Molloy Hall

 During class,svenskor o tyskor o en fran Polen! Vart bord har iallafall! Vi satt i grupper, mixade!

 Jag o Therese forklarar Midsommar, vi ska snart gora Sma grodorna! Alla skrattade haha

 Dagen innan jag fyllde 21 sjong alla for mig o de andra som fyllde, vi fick ballong o kort, himla sott gjort! Rutten gran bakom mig, annars fint va!?

  Powerwalk, sa vacker bakgrund!

 Yeah

 Fick en blomma av min sota Elin, sedan fick jag e ros av henne, detta pa min fodelsedag!

 There it is, the rose=)Har pa mig belocken jag fick av Lotta o Linnea, saknar er alskade tjejer!!!


 Min klass, pa skolan! See me?

 Under en redovisning, vi hade en talkshow, ages and stages, om barn alltsa, jag var proffessor Swede! Det var skitskoj!

 NEW YORK CITY!

 Love it

 Frida goes toTimes Square!

 Noooo wooords!!!

 Titta Lotta!! =)

 Guiden, skitcool, visade och berattade om alla filmer som spelades in pa platser vi akte forbi, o allt man vill veta om NY!!

 Pa vag til Staten Island, to the Statue of Liberty!!! Jag log typ hela resan!


 MAKTIGT att se!

 Puss fran New York!

 Ida, Jenny, Frida som trottnat pa att vara normal pa kort, peace iaf., o Elin!


 Ground Zero, kandes konstigt att se pa riktigt, de har aven sparat delar fran tornen...

 View fran Empire State B. rent av magiskt! Tyst och lugnt aven fast det var hur mycket folk som helst...

 I really loved t!


Veckan i NY var helt underbar!!




 Nu ar jag hos familjen, idag var jag, Hannah o hennes kompis Alana vid en pool sa nu ar jag lite brunare! Feels good! Korde stooora Chryslern med, pretty easy! Nu ar Hannah pa hockeytraning o Steve oljde med, jag ska nu stryka, for kladerna ar riktigt fula efter en vecka  i vaskan!


 FUL bild pa mig  men bevis pa att jag holl en saaaa sooot hundvalp, fast hon ser typ uttrakad ut har haha,Dottie hette hon!



 Hannah Bananah gjorde sina smoothies till oss, yummie

 Redken ar saaa mycket billigare har, runt 400 for allt pa bilden! Tack for tipset frisor-Madde=)



Nu ska jag kiila, men hors snart
Pusss!!!


Kommentarer
Postat av: Mik

Fräjd, det ser ju helt underbart ut! Vi saknar dig, men det är strunt samma. Keep in tuch, njuuuut av allt, KRAM

2007-06-13 @ 15:56:18
Postat av: Lina

Du verkar ju ha det alldeles underbart! Jag är avis på allt roligt du får se och uppleva men det är du väl värd. Själv jobbar jag för fullt. Har 12 pass kvar till semstern tror jag. På lördag är det 2 veckor kvar tills jag och Emilie åker. Ska bli SÅ skönt!
Jättekul att se alla bilder. Hoppas på en uppdatering full med massor med nya snart igen ;)
Förresten, hur många timmar bakåt i tiden är du? 6?
Saknar dig! (SÅKLART)
Pussspuss

2007-06-13 @ 16:46:52
Postat av: L.E

Gött att se att du har d bra gumman,man känner sig nog liten bland alla STORA byggnader kan jag tänka mig.Sköt om dig !! kramiz

2007-06-14 @ 08:56:01
Postat av: Karin

Hej Frida! Kul att se att allt verkar ha gått bra =) Grattis i efterskott också. Lycka till i fortsättningen! Kram Karin

2007-06-14 @ 13:12:08
URL: http://fnirak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0