Midsommar och kalas!

Veckan om varit har varit jattebra, Kai ar hemma, supergullig! Vi ska gora en massa rolig mat nasta vecka fran hennes kokbocker, hur ska detta ga..... haha..

Midsommar i helgen, vi var ute o plockade 7 sorters blommor medan Steve gjorde aaall mat, svenskt var det har, med sill, potatis, jordgubbar, agg, toast skagen, massa rakor och annat gott! Efter maten gick vi ut o tittade pa fireflies och sedan sov vi gott med vara blommor under kudden och sma grodorna i huvudet! 
Pa morgonen fick jag en lapp under dorrenfran Hannah!

Fridaaaa, I did dream about Jason!!!!
=)

Igar var jag pa kalas/fest hos en tysk tjej, Christina fyllde 22! Kopte en bok till henne fran Barnes&Noble, love that store!!!!! Kopte saker till mig sjalv dar ocksa! Vill tillbaka!
Festen va kul,mkt land representerade sa det var skitkul! Blev forst skjutsad till Monica, norsk tjej, vars vardmamma jag ju motte  NY nar planet som aldrig flog skulle flugit! Sa det var kul att traffa henne igen, hon tog ju min mail o  ja fick hennes, hon sag att jag var aupair pa tagsen pa vaskan=) Vilket hus de hade!Har bildersa jag ska lagga upp snart!

Idag ar det CCAP picnicen och jag ska ta med raggmunk, hehe, roligare an kottbullar iallafall! Ska aven till en affar som har aaaaall varldens mat representerad,intressant! I veckan blir det Harry Potter marathon med Kari for snart kommer annu en film och vi ska ga pa premiaren sa da maste jag ha hela storyn klar! Tur att d har M&M's ...=) Sag Shrek 3 i forrgar, hur bra som helst, sa sot!!


Tjing!



Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Frida!
Hur ar det? Du verkar ha det bra!:)
Saknar dig!
Ta hand om dig!
Kramar Therese

2007-06-25 @ 16:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0