Intensivt och underbart

hej alla glada!! Nu sitter vi i en stoor datasal! Jag, Sofie och Therese har precis varit pa laang powerwalk,skont! Vi gick langs vagen och en massa motorcykelknuttar skrek  " fitnessgiiiirls" haha..  kul!
Traffat en tjej fran Linkoping har idag, 1ars aupair, kandes kanppt nar vi kollade med varandra vilka vi kande gemensamt =) Hon ska till Newport beach, avis!

Idag har vi haft lektioner hela dagen, nar det var stralande fint vader ute, gah! Men lararen ar underbar och vi ar 4 svenskor i samma grupp och vi lar oss om pedagogik och barnsakerhet, lekar och sjukdomar, sa det kanns bra. Mycket arts and crafts sa fantasin flodar. Man far prata mycket infor folk och alla ar sa duktiga fran alla nationer!!
Vi avslutade lektionsdagen med en sing-a-long i stora aulan, centennial hall, och svenskarna framforde saklart... SMA GRODORNA!!! alla gapskrattade och det var meningen! Jag o Therese forsokte forklara vad midsommar innebar, folk tycker nog vi e knappa =) Sedan, innan vi skulle ga, ville Frenzie, en av de som jobbar har, att jag och 3 andra tjejer skulle komma upp pa scenen... vi fick da ballonger, kort och aaalla sjong for oss, for vi fyller alla ar imorgon!!! yeah, 21 years old!! Vi ska ha en picnic imorgon kanske..vore mysigt, eller en barbeque, vi far se!

MIN MOBIL FUNGERAR FORRESTEN IGEN!!!! kanns superskont!

okey, pa torsdag smaller det bigtime, NEW YORK CITY!! Vi langtar! Ska bli sa coolt att se alla byggnader man bara sett pa TV! Vi har redan borjat planera vad vi ska shoppa, sa vi staller in siktet ratt haha..
Igar var ju pa pa mallet, stoooooooooooooort och yes, jag shoppade ( lagom mycket mamma!!!) pa Sephora, Victorias Secret, Starbucks, och nan annan butik med konstigt namn! Hittade massa fint pa Abercrombie men det far vanta!!

Pa Fre aker vi till familjen, jag har hittat en tjej till, tyska, som ska till Ohio! Hoppas vi bor ratt nara varandra, for det gor typ alla andra!! Men det loser sig nog!!

Nu ska jag maila lite ocksa! Ha det fint hemma i solskenet!

Alla hos Henefalks, jag saknar er!
Kram o Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Graaaaattis på 21-årsdagen! Hoppas dagen blir underbar :)

2007-06-06 @ 11:40:39
Postat av: Anna

Grittis på födelsedagen bruden!!!

2007-06-06 @ 16:15:23
URL: http://annatropp.blogg.se
Postat av: SOPHIA, MORFAR OCH ANN!

GRATTIS SÖTUNGE PÅ 21 ÅRS DAGEN, hoppas du lever ut livet i NY, det förtjänar du:). Vi saknar dig, shoppa inte för mkt nu Frida, (är nog redan för sent att säga det till dig) ;). Pussar, Kramar och Kärlek från "Skåningarna".

2007-06-06 @ 19:37:18
Postat av: Sanna

GRATTIS i efterskott vännnen!! var det coolt att fira i "världens bästa stad" då? ;) roligt att ni var så många som fyllde år på samma dag!
vad roligt att det finns en till som ska till ohio! olle och jag kollade i kartboken och funderar på vad ohio är, en stad va? men den funkar som en stad eller? :) klurigt det där.
fan vad avis jag blir. manhattan alltså! shoppa loss som aldrig förr! annars lär du nog ångra dig, oavsett vad din mamma må tycka.. ;)
festplanerna har vi nog lagt på hyllan så länge men jag vill träffa linnéa snart och då ska jag absolut ta upp det!
ha det bäst nu frills! i´ll be back! puss puss puss

2007-06-07 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0